Dag boeken, hallo blog

Dagboeken… daar heb ik een kist vol van op zolder. Maar ik schrijf al jaren niet meer. Althans, niet met pen en papier, niet in een dagboek. Ik typ sneller dan dat ik schrijf. Ik denk in Tweets in plaats van in zinnen.

De laatste tijd komt dat gevoel van willen schrijven weer naar boven. Het van me willen afschrijven. Het ordenen van mijn gedachten. Daarom ben ik vorige week al een Twitteraccount gestart: @ivfmeisje. Héérlijk! Ook mijn nieuwe twittervrienden doen me goed. Een hart onder de riem, tips en trucs, en delen van ervaringen.

Maar vandaag heb ik behoefte aan een ouderwetse pagina om vol te schrijven. Vandaag ben ik ongesteld geworden, en de teleurstelling is dit keer erg groot. En dat moet ik kwijt.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

Geef een reactie

