De handlezer

Lang geleden ben ik een keer verzeild geraakt op een paranormale beurs. Tarotkaarten, aura’s, sterren, paranormaliteiten… alles kwam voorbij. Het enige dat mij aansprak was de handlezer. Hij keek, lekker concreet, naar mijn hand. Hij wist mij te vertellen over de verre reizen die ik ging maken, over mijn gebroken relatie die op handen was, en over mijn enorme vruchtbaarheid. Hij was verbaasd dat ik nog geen kinderen had. Ik riep nog gekscherend dat ik er juist alles aan deed om dat te voorkomen! Wist ik veel dat ik jaren later, toen ik de juiste man had gevonden, me in IVF zou verdiepen, dat ik fora over onvruchtbaarheid zou bezoeken, dat ik een halve embryoloog zou worden, dat ik een kinesioloog zou bezoeken, dat ik dat ik foto’s van miskramen zou bekijken, dat ik me zou oriënteren op een fertiliteitskliniek in Düsseldorf…

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje, Over het aternatieve circuit

Geef een reactie

