Opgeladen

Het gaat lekker. En dat mag ook wel eens gezegd worden. Het is al weer een tijdje geleden dat wat-voor-extra-hormonen dan ook rondgierden door mijn lijf. Laatste hormooninjecties waren in september, en ook de zwangerschapshormonen van mijn cryo-terugplaatsing-die-uitmondde-in-een-miskraam zijn intussen vertrokken. Heerlijk. Nu pas merk ik wat hormonen allemaal met me doen! 

Ik voel me lichter, opgewekter, en energieker. Sterker nog, ik kijk uit naar het volgende traject. Nieuwe ronde nieuwe kansen in Düsseldorf. Mijn lief is nog gestopt met roken en neemt trouw zijn voedingssuplementen. Op mijn werk goede afspraken gemaakt voor verzuim. En vandaag kunnen regelen dat de tussentijdse echo’s in Leiderdorp worden gedaan. Kom maar op. Ik ben opgeladen voor de volgende ronde.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

Geef een reactie

