Ve-verliefd

De eerste twee dagen was hij van het pad af. Liep overal tegen aan. Kon zich niet concentreren. Sprak in afgemeten zinnen en sliep slecht. Op dag drie werden zijn zinnen weer langer en kwamen er voorzichtig wat grapjes. Op dag vier waren zijn grappen niet meer van de lucht. Whoehoe! Mijn lieve clown was weer terug!!!

Mijn lief is gestopt met roken. Nu ruim twee weken. En hij doet het zonder mopperen. Hij bijt zich er in vast. Heel af en toe, maar dat is dan ook nog maar drie keer voorgekomen, zucht hij diep: “Ahhhhh, ik wil roooooken…”. En daar blijft het dan weer bij…

En dit stoppen maakt ook veel in mij los. Ik voel zo sterk dat hij voor mij kiest. En ik voel nog meer dan voorheen dat IVF iets van ons samen is, waar je beide je best voor doet, beide dingen voor laat. Ik ben zo ongelooflijk trots op hem. Met als bijkomend effect dat ik al ruim twee weken overstroom van verliefdheid!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

Geef een reactie

