Op de plaats… rust!

We hebben een rustmaand ingelast. Een maand is niet lang, en éigenlijk wilde ik zo snel mogelijk door met een nieuwe poging. Maar…ik…kon…niet…meer. Was doodmoe. Van het op en neer rijden naar Düsseldorf. Van de continue stroom van teleurstellende berichten. Van de spanningen. Van de heftige hormoonschommelingen.

De eerste week sliep ik 10 uur per nacht. Dat weekend werd ik ongesteld en alle overtollige hormonen vloeiden mee mijn lijf uit. Met de dag voelde ik me lichter. Nu de gevoelens van somberheid, uitzichtloosheid en machteloosheid niet meer de overhand hebben blijkt: ik kan nog lachen. Ik heb weer energie om vrienden te zien. En ik word overspoeld door liefde voor mijn lief.

Wat is het heerlijk om je even goed te voelen!

3 reacties

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

3 Reacties op “Op de plaats… rust!

  1. You go girl! Het klinkt alsof je goed voor jezelf aan het zorgen bent.

  2. Maaike

    Fijn! Hou dat gevoel vooral vast!!!

  3. Maartje

    Ik hoop heel erg dat deze rust je een positieve vibe geeft en dit een mooi resultaat geeft bij de aankomende poging.

Geef een reactie

