Een schim van mezelf

Schim

Jezus wat voel ik me kut. Alles wat ik voel is heftig, intens en uitvergroot. Ik voel enorm onzeker. Over alles en vooral over iedereen. Over mezelf, over mijn lief en onze relatie, over mijn familie en vrienden. Ik ben vreselijk bang dat de IVF nooit gaat lukken, dat ik aan dit traject onderdoor ga, dat mijn relatie het niet overleeft. Tegelijkertijd voel ik me megaschuldig over alles wat ik zeg, doe en voel. Ik zou eigenlijk leuke dingen moeten gaan doen, maar heb geen idee wat. Ik bel geen vriendinnen want zo gezellig ben ik nou ook weer niet. Ik kan alleen maar huilen… Of ruzie maken… Want boos dat ben ik ook, heel erg boos!

Laat me met rust! Ik voel me zo vreselijk alleen…

11 reacties

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

11 Reacties op “Een schim van mezelf

  1. Esther

    Hele dikke knuffel! ….

  2. broedkipje

    Wat is het toch ook oneerlijk hè, naast alle fysieke en emotionele ellende ook de tol die het eist van je relatie(s). Dat vind ik misschien nog wel het ergste van alles, dat we in onze relatie zo veel extra moeten verstouwen… Sterkte meis!

  3. willy

    Ach lieve Esther wat spijt het me dat ik dit zo lees
    Maar ik kan het me er als vrouw en mens helemaal voorstellen dat je je zo voelt
    Ook deze tijd van het jaar werkt niet erg mee
    Maar lieve schat denk er ook aan dat heel veel mensen ontzettend trots op je zijn en je bewonderen voor je moed en doorzettingsvermogen
    Eén daarvan ben ik
    Ik ben heel erg trots op je, je bent zo,n prachtig mens
    Er is helemaal niets mis met je
    Ik hoop dat je je iets beter voelt van dit berichtje recht uit het diepst van mij
    En als je eens wil schelden, tieren, huilen, praten of iets anders wil ik er heel héél héél hëél graag voor je zijn
    Dikke knuffel van Willy

  4. Geef vooral toe aan je gevoel!! Ben BOOS,verdrietig,teleurgesteld alles bijelkaar…Het voelt K.. maar uiteindelijk lucht het op!!
    Weet dat ik aan je denk,héél veel sterkte meis..

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  5. Ach meisje toch….
    Wat kan die klote mmm toch allemaal met een mens doen he 😦
    onzekerheid verdriet verslagenheid maar ook strijdlust kracht en moed.
    Je krabbelt weer op.
    Je doet het wel elke keer weer, je zet je schouders er weer onder en je gaat ervoor, je sleept jezelf er weer aan je haren doorheen, je wil door en je wilt stoppen als je stopt ben je teleurgesteld in jezelf, maar als je doorgaat verklaar je jezelf voor gek omdat je jezelf zo pijnigd…
    Ik wou dat ik kon zeggen dat het het allemaal waard zal zijn en dat jouw beloning komt… maar de waarheid is dat niemand het kan zeggen..
    ik behoor gelukkig tot die gene die de beloning na een lnage strijd heeft mogen krijgen…

    voor 2012 wens ik jouw die beloning toe de kracht , moed, en liefde die je nodig hebt om je einddoel te bereiken…

    Liefs silvia

  6. Wat vind ik dit naar om te lezen. Hopelijk blijk je toch heel veel mensen als Willy om je heen te hebben. Hou je taai deze extra-pokke dagen!!

    Liefs, *Louise*

  7. Margriet

    Ben er morgen voor je, hoe je je ook voelt. Maakt niet uit, m’n schouder is groot genoeg! Kus, Margriet

  8. Ik huil met je mee. En ruzie met je mee. Niet omdat ik hetzelfde beleef, maar omdat je dit niet alleen hoeft te doen en je mij als boksbal mag gebruiken. Dan spaar je je lief en je vrienden die knetterdol zijn op je en weten dat dit een fase is. Het is kut. En bagger in het kwadraat. Ik hoop op hoop voor jullie. Hoop.

    Liefs!

  9. ach meis toch, ik vond je de laatste tijd al stil op twitter. Ik herken je gevoel. Doe vooral waar jij je goed bij voelt wat dat ook is. Ik denk aan je. Een hele dikke knuffel

  10. Kim

    alleen maar….. een hele dikke digi – knuffel!!!!!! Denk aan je!
    Kim

  11. Lieverd! Ik kreeg er echt kippenvel van toen ik het las. Zelfs traantjes 😦 ik voel wat jij voelt en dan ben ik nog maar bij IUI 😦 zucht dikke KNUFFEL!

Geef een reactie

