Ehm… niets vergeten?

Zo maar een ochtend. Slaapdronken loop ik naar beneden en zet koffie voor mijn lief (kopje 1) en thee voor mezelf (kopje 2). Ook kook ik water om de Chinese kruiden van dr. Li Jie in op te lossen (kopje 3 en 4). Dan pak ik een klein glaasje waar ik voor mijn lief twintig druppels Prunus Forte in druppel, voorgeschreven door de iriscopist, en leng dit aan met een beetje koud water (kopje 5). Voor mezelf hetzelfde maar dan met Cornus Sanguinea (kopje 6). Tot slot vul ik twee glazen lauwwarm water om de handvol vitaminepillen, op advies van dokter Scholtes, mee door te slikken (kopje 7 en 8). Boven pak ik de pen met het medicijn GonalF en prik die in mijn been. Ik neem twee snuiven van de neusspray Synarel, en tot slot slik een tabletje Prednison door.

Ehm… niets vergeten?

7 reacties

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

7 Reacties op “Ehm… niets vergeten?

  1. Wat spannend weer…. Ik duim dat de theeën en pillen eindelijk eens het gewenste resultaat hebben.

  2. Margriet

    Pff, da’s behoorlijk wat! Denk je dat er nog een kopje thee of koffie bij kan? Het lijkt me fijn om je weer te zien en je een hart onder de riem te steken!

  3. G

    Lees en leef “stiekem” af en toe mee…dacht “nu moet ik toch eens reageren” aangezien ik voordat ik dit las toevallig net mijn 2 (voor het eerst) geleverde verpakkingen chinese kruiden in het laatje naast de potjes voedingssupplementen gooide…dat het ons maar veel succes mag brengen…

    Gr. G

  4. Juul

    Kwam bij wat googlen uit op jouw blogje. Zit zelf ook al een tijd in de hele medische malle molen (gaan nu voor poging ICSI 7) en wat me direct opvalt bij dit schrijven, is dat jij Gonal F spuit… Waarom geen menopur??? Dat wordt juist gebruikt bij een verminderde eicelkwaliteit en bij ‘oudere’ vrouwen (ben ik ook met mijn 35 jaar). Ben benieuwd…

    Enne, veel sterkte, hoop echt dat er een wondertje voor jullie mag komen!!!

    • Ha Juul,
      Ik heb zowel Gonal als Menopur gebruikt. De laatste keer alleen Menopur. De opbrengt vtean het aantal eicellen is absoluut minder, maar de kwaliteit schijnt beter te zijn. Al heeft het bij mij tot nu toe nog niets opgeleverd 😉 Veel succes jullie!

Geef een reactie

