“Trotse tante van 2”

Mijn neefje (3 jaar) duikt weg zodra hij in beeld is. Ik bel met mijn ouders via FaceTime dus we kunnen elkaar zien. Mijn moeder doet verwoede pogingen mijn neefje naar mij te laten zwaaien, maar daar heeft hij overduidelijk geen zin in.

Trotse tanteDan schiet @TanteWillie door mijn hoofd. Wij kennen elkaar van Twitter. Ze is, zoals ze zelf zegt, een “trotse tante van 2”. En ineens baal ik ontzettend. Ik heb geen kinderen, én ik ben ook al geen trotse tante!

In een opwelling What’s app ik mijn zusje. “Mag T een keertje komen logeren?” Ze reageert verrast maar ook enthousiast en vraagt: “Wil je hem één of twee nachtjes?” Nou, eh, twee? En een trotse tante is geboren.

6 reacties

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

6 Reacties op ““Trotse tante van 2”

  1. 😉
    Liefs van een TROTSE tante van 5!
    X

  2. Anonymous

    Fijn dat je een zus hebt en tante mag zijn! Hopelijk kun je je rol als trotse tante met plezier vervullen! Ik ben enig kind dus heb die eer niet. Hopelijk word ik nog wel een keer moeder…..

  3. Mooi!!! Het is zo leuk, trotse tante zijn. Ik doe het al bijna 14 jaar en het blijft leuk.
    Knap dat je het ‘gewoon’ gaat doen, tante!

Geef een reactie

