Ongepland en ongewenst

‘Nieuw begin van leven’ lees ik op Facebook bij een foto van een echo. Het is in me in eerste instantie niet gelijk duidelijk van wie dit is, maar als ik even doorklik zie ik dat het de nieuwe vriendin van mijn zwager is. De broer van mijn lief en zijn prille liefde krijgen een baby! Van mijn lief hoor ik later dat de toekomstige vader ervan baalt.

Verslagen zitten wij op de bank. Tranen stromen over onze wangen. Wat is het leven ontzettend oneerlijk. Wij doen al bijna vijf jaar zo schreeuwend hard ons best om een kindje te krijgen, reizen de hele wereld over, proppen ons vol met hormonen, krijgen teleurstelling op teleurstelling te verduren, laten ons hele leven beheersen door onze kinderwens. En mijn zwager… wordt in een vloek en een zucht ongepland en ongewenst vader. En dat doet vre-se-lijk veel pijn.

3 reacties

Opgeslagen onder Alle berichten van IVF meisje

3 Reacties op “Ongepland en ongewenst

  1. Anonymous

    Jeetje…….dat doet pijn ja. Kwaad en verdrietig tegelijk kun je hier om worden…Het is zo oneerlijk….Damn. Sterkte…

  2. miex

    Oh nee toch dit is ongeveer de hardste klap die je kunt krijgen. Ongewenst (nou ja door hem dan…..) en via Facebook.

    Ik leef met je & jullie mee.

    Liefs

  3. Like minded

    Wow, dit is gewoon alsof ik het getypt heb en het per ongeluk op jouw heb gezet. Ik heb nog niet heel veel op je blog gelezen maar dit eerdere bericht sprong er voor mij uit. Ik zit momenteel namelijk in PRECIES dezelfde situatie. En ja wat doet dat ongelofelijk veel pijn.
    Sterkte.
    S

Geef een reactie

